6 Ekim 2013 Pazar

Herşey siyah beyaz ...

             Herşey siyah beyaz...
Sevdiklerinle gülümsemeler...
Çılgınlar gibi dans edişiniz....
Gitarda slow parçalar, pianoda hüzünlü şarkılar...
Öfkeni çıkardığın bateri soloları...
  Hepsi biraz siyah biraz beyaz...
Gülümsüyorsan, maskenin ardından ağlıyorsundur...
Komik videolara arkadaşların kahkaha atıyorsa garip kaçmasın diye zoraki gülüyorsundur...
Ve herkes gittiğinde, ve yalnız kaldığında, maskeyi çıkarıp atıyor, dizine yaslanıp gözyaşlarını serbest bırakıyorsundur...
   Herşey siyah beyaz artık...
Tüm renkleri sildim ben, pembe kalpleri siyaha boyadım, sarışın saçlarına ak düşürdüm, yeşili, kırmızıyı ve hatta maviyi sildim ben...
Yağmurda yürüdüm, ama öyle su birikintilerine bata çıka güle oynaya sanma sakın.. Sadece yürüdüm, derin bir iç çektim, yağmuru tenimde hissettim...
Denize açıldım, derinliklere yüzdüm, yüzdüm ve yüzdüm... ta ki tek görebileceğimin denizin altından güneşin suya yansıması oluncaya kadar...
    Ta ki herşey siyahla beyaz oluncaya kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder