21 Mayıs 2013 Salı

Yeni salgın : Farklılık

  Farklılık...Farklı olma arzusu.. Bugünlerde kimsenin dilinden düşmeyen "Ben farklıyım" sözleri...
Herkeste bir salgın gibi başladı bugünlerde bu farklılık olayı. Biri gelir ben kardeşimle kavga ederim onun tarafı tutulur, ama diğer ailelere bak onlar da hiç böyle şey yok, ben bu yüzden onlardan farklıyım der. Öbürü çıkar hahaaha hiç çalışmıyorum, ödev yapmam,ders yapmam, hocayı dinlemem, isyankarım, havalıyım,farklıyım der, bir diğeri beni kimse anlamıyor, çoook farklıyım der...

 Bir arkadaş, yalnız bir ay aynı sırayı paylaştığım kişi her gün mü gelir güne günaydınla başlayıp her tenefüs bak, görüyosun dimi, işte ben bunu düşünmüyorum, farklıyım der yahu! Dediği şey de hani matah bir şey olsa! Atıyorum hoca çok çalışan çok kazanır gibi bir şey sorar, katılmaz veya ben hangi spordan hoşlanırsın; voleybol, basketbol veya futbol? diye sorduğumda hiçbiri der, kendince sırıtır ve klasik: Görüyosun ya, ben çok çok farklıyım der...

 Neden herkes farklı olma peşinde ki? Eğer herkes kendi gibi olsa, başkaları gibi olmaya çalışmasalar zaten her birinin kendine has,özel ve "farklı" bir dünyası olduklarının farkına varmazlar mı?
 Benim için farklılık ne mi? Bence sadece farklı olduğunu söylemeyen insandır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder